Saturday, July 7, 2012

ඉස්සර කාලේ පත්තර දැන්වීම් ටිකක් බලමු ද?

පහුගිය දවසක මම ගියා අපේ මහ ගෙදරට. ගේ නම් දැන් ගරා වැටිලා. එහෙම ගිය වෙලාවට පොඩිකාලේ කරපු කියපු හැමදේම චිත්‍රපටියක් වගේ මතක් වෙනවා. ඇත්තටම ඒ ගෙදර අපි ගෙවපු දවස් වල මතකය තාමත් තියෙනවා. ඒ කතා පස්සෙ කියන්නම්, මොකද මම අද සූදානම් වෙන්නේ එහෙ ගිය වෙලාවේ මට ලැබුන දකින්න ලැබුණු අපූරු දෙයක් පෙන්වන්න. 

ඇත්තටම අපේ ගමේ පැරණි ගෙවල් වලින් එක ගෙදරක් තමයි අපේ මහගෙදර. ඒ නිසා ගොඩක් පැරණි පොත් පත් සහ සගරා මහගෙදර තාමත් තියෙනවා. ඒත් ගොඩක් ඒව වේයො කලා. එහෙම ම‍හගෙදර වේයෝ කාපු පත්තර පොත් අස්සේ ඇත්තටම වටින දේවල් තියෙනවා. ඒවගේ වටිනාකම දැන් තමයි දැනෙන්නේ. ඒත් ඉතිං ‍ඒව දැන් ගොඩක් විනාශ වෙලා. එහෙම තිබුන වේයො කාපු පොත් අස්සෙන් මට අපූරු සගරාවක් ‍හොයා ගන්න ලැබුනා. 

1962 මාර්තු මාසේ මුද්‍රණය කරපු රසවාහිනී සගරාවක් ඒක. ඒ සගරාවේ අපූරු වෙළද දැන්වීම ටිකක් තිබුණ. මට හිතෙනව ඒ දේවල් දකින්න මේ බ්ලොග් එක බලන අය කැමති වෙයි. ඒ දැන්වීම් වල තියෙන දේවල් කියවල බලන්න උත්සාහ කරන්න. අද දැන්වීම් එක්ක ඒ දැන්වීම් වල තියෙන දේවල් සසදල බලන්න. ‍ බලල ඉවරවෙලා, වෙලාවක් තිබුනොත් තමන්ට හිතෙන දේවල් ටිකත් ලියල යන්න . එහෙනම් මෙන්න බලන්න...


කව් ඇන්ඩ් ගේට්
 


හෝර්ලික්ස්

  
ලක්ස්

  
නෙකෝ



නෙස්ටමෝල්ට්

  
ෂෙල්


 විටාමිල්ක්


මෙතන තියෙන සමහර වෙළද ද්‍රව්‍ය නම් දැනුත් තියෙනවා. සමහර ‍ඒවා වෙනත් සමාගම් වලින් මිලදී ගෙන හෝ නැතුව වෙනත් නම් වලිනුත් තියෙනව ලු. ඒ ගැන දන්න උදවිය එහෙම ඉන්නව නම් ඒ ගැන ලියල යන්න. ජය වේවා!


2 comments:

  1. මේවා බලනකොට දැන් ටීවී වල පත්තර වල යන ඇඩ් සංස්කෘතියට කොච්චර බලපෑමක් කරලා තියෙනවද කියලා පේනවා

    ReplyDelete
  2. අනිවාර්යෙන්ම.ඕනම පවතින සංස්කෘතියට මේ දේවල් බලපානව වගේම, ඊට පස්සෙ ඒ සංස්කෘතියට අනුවත් මේ දේවල් වල හැඩය තීරනණය‍ වෙනව.

    ReplyDelete